Sidestil

Current Style: Standard

Tekststørrelse

Current Size: 100%

Kampanje

Vi jobber for tiden med en anti-snus kampanje med slagordet ”SNUSFORNUFTIG”. Målgruppen er skoleungdom i alderen 13 – 19 år. Jeg har fått ansvar for å planlegge en turné der vi skal reise rundt på ulike kjøpesentre og tilby et arrangement tilpasset målgruppen. Vi har allerede inngått en avtale med Norges Fotballforbund om samarbeid med eliteserieklubbene. Dvs. at fotballspillere fra de ulike lagene bidrar på disse arrangementene i sitt nærmiljø. Det er også snakk om at vi gjerne kan få med en lokal artist fra hvert sted. Vi er på et tidlig stadium i planleggingen så mye er fremdeles ganske svevende. Grunnen til at jeg kontakter deg er at jeg i første omgang ønsker forslag til hvordan den visuelle rammen rundt kampanjen kan være. Budskapet må nå ungdommen uten å være for moraliserende.

Spørsmål som melder seg er:

  • Hvordan gjør vi dette på en ”kul” måte?
  • Hvordan kan en stilig og lett gjenkjennelig logo se ut?
  • Hvilke produkter (eks. caps, nøkkelring…) bør vi satse på, og hvordan bør de se ut?
  • Banner, annonse og flyveblader – hvordan bør de se ut?
  • Stand og/eller miniscene – hvordan utforme den?

Ønsket er at profilen på kampanjen, og formen på arrangementene skal fremstå som original og nytenkende. Ser frem til forslag fra deg, slik at vi kan ta prosessen et steg videre.

Hilsen Lars Andreas

Migrated